Jesienna twórczość uczniów klasy 1a
Dnia 6 października uczniowie klasy Ia tworzyli ludziki z kasztanów, żołędzi i innych darów jesieni. Dzieci prześcigały się w pomysłach. Praca na lekcji upływała w miłej i twórczej atmosferze.
Złota polska jesień, która w tym roku zagościła w Luzinie, dała dzieciom okazję do przygotowania pięknych prac.
Dnia 30 września klasa 2c obchodziła Dzień Chłopaka
Dziewczęta pamiętały o swoich kolegach z klasy. Były życzenia, niespodzianki, słodkości i seans filmowy produkcji Walt'a Disney'a.
Dzień minął w sympatycznej atmosferze.
Wszystkim Chłopcom życzymy jeszcze raz wszystkiego najlepszego !
Obchody 10. rocznicy odejścia prof. Gerarda Labudy
1 października 2020 roku był dniem szczególnym dla całej społeczności Szkoły Podstawowej nr 2 im. prof. Gerarda Labudy w Luzinie – minęło właśnie 10 lat od śmierci Patrona szkoły. Dzień ten był także okazją do uroczystego otwarcia Książnicy profesora Gerarda Labudy przy wejherowskim Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej.
Klasa II b z opiekunką Mirelą Musiał jako przedstawiciele najmłodszych uczniów szkoły uroczyście oddali hołd Profesorowi, składając kwiaty przed obeliskiem upamiętniającym Patrona i jego zasługi dla Polski, Pomorza i Kaszub. Miejsce to jest odwiedzane przez uczniów szkoły także podczas godzin wychowawczych, jest żywo pulsującym punktem wzorcowych oddziaływań wychowawczo-dydaktycznych.
Reprezentujemy województwo pomorskie
Po emocjonujących zmaganiach dobiegł końca pierwszy etap „Koloratorium” – programu społecznego organizowanego przez FFiL. Śnieżka SA. Spośród 164 szkół podstawowych z całej Polski, do finału przeszło 30 placówek, które zdobyły najwięcej punktów – wśród nich nasza szkoła jako jedyna z województwa pomorskiego.
Projekt edukacyjny "Emocja"
Klasa 2c rozpoczęła Międzynarodowy projekt edukacyjny „Emocja”.
Uczniowie wraz z wychowawcą rozbudzali wiarę we własne możliwości, rozwijali kreatywne działania, integrowali się ze sobą poprzez liczne ćwiczenia, zadania oraz prace plastyczne. Wszyscy uczniowie chętnie wykonali pracę w grupach i projektowali swoje kropki . Następnie przy użyciu aplikacji Quiver skanowali swoje kropki i podziwiali je w trójwymiarze.